- Jeg har byttet understell, blant annet. Jeg ville lære meg å kjøre på bane, så jeg tok MR2 mange ganger til Rudskogen da jeg var yngre. På den tiden satt jeg også i racing-seter, men etter hvert som at dette har blitt en kosebil så har jeg byttet tilbake til det originale interiøret, som for øvrig ser helt nytt ut den dag i dag. Ellers har den nye fjærbein, nye stabilisatorstag, lettere svinghjul og den har fått clutch med hardere fjærer. Foran har jeg montert ventilerte crossdrilled skivebremser foran og nye klosser. Alt for å passe godt til banekjøring. I tillegg har jeg jobbet litt med innsprøytningen, men det tror jeg har gitt mest placebo-effekt. En annen ting som ikke er originalt, er felgene. Historien der går nok 25-28 år bak i tid, men jeg husker det sto 14 toms hjul på originalt. Selv den gang var det litt puslete for min del, og jeg ville helst ha 205/50-15 og fine felger. Man skulle tro det var enkelt å finne nye felger da man har samme boltsirkel som på en VW Golf, men problemet var forskjellen på innpress. 25 på Golfen, 39 på MR2en. Jeg prøvde først med 30 innpress, men det sporet som bare juling. Det var heller ikke noe internett så jeg bare kunne søke etter felger, så gode råd var dyre. Jeg fant til slutt ut at Sparco lagde disse felgene til bruk i rally. Det var riktig nok 38 i innpress og ikke 39, men det var nære nok. En svindyr spesialbestilling ble sendt til Italia, og 7,5 x 15 tommers hvite Sparco kom i retur etter en lang venteperiode, forteller Inge.