Da er den omsider ferdig. Fikk skilt 15.mai 2025 kl.13:29. Siste justeringer før den gikk helt rent 08.juli. Bilen har vært avskiltet siden 14. februar 1983. Jeg kjøpte den 15.april 1986. Første og eldste Camaro i Norge. Produsert uke 3 i september 1966. Importert av GM på Lillestrøm, første gangs registrert i Norge 28.10.1966. Dette er en ekte SS/RS matching number. Har følgende options (eks): SS/RS. 12 bolt m/sperre 3.31:1. Svart Custom interiør med hvite striper. Fargede glass. Elektriske vindusheiser. Vifte i bakrute. Innvendig justering av speil. Konsoll med klokke. Skivebremser, servo. Servo styring (ikke originalt). Tiltratt. Lys i motorrom. Lys i bagasjerom. Lys i askebeger. Lys i hanskerom. Radio AM/FM. Courtesy light. Den er lakkert i original Chevrolet FF (Marine blue) og skal ha hvit bumble bee (originalt). Siste finjusteringer, retting og lakkering er utført av Robin Hermansen. Bilen har polyuretan foringer og er satt opp med gassdemperer og Hotchkiss performance understell. Alle originale komponenter restaureres og legges i hylle. Har også montert Wilwood skiver foran. Original motor er restaurert og satt i bilen sammen med TH350. Motor er boret 0.030 og fullbalansert. Utstyrt med Edelbroch E-tec topper og performer innsug, Holly forgasser 670, rulle kam og rulle vipper, Hedman headers, MSD elektronisk tenning, etc. Power Glide kassen skal restaureres og sette i garasjen.