Planen gikk akkurat slik den skulle, og etter tre år med leasing har nå Christopher kjøpt ut bilen til egen odel og eie, og påfølgende smakfulle modifikasjoner har blitt gjort. M3en er senket på originale justerbare senkefjærer, og det er montert diffusor, kanalskjørt og frontleppe i karbon. I tillegg er det montert komplett eksossystem fra AC Schnitzher.
- En litt morsom historie var da jeg skulle inn til biltilsynet med bilen for å få godkjent fjæring og dempere. Da jeg kjørte inn, ble eksosen kjapt et tema. Jeg fortalte at det var E-merking på den og henviste til min dokumentasjon, og han på biltilsynet fant ut at han like gjerne kunne føre inn det i vognkortet samtidig som han først var i gang. Han kom ut med papirene og alt var i orden, så jeg trykket på startknappen for å kjøre ut. Da brølte bilen i, og jeg så at kontrolløren med ett ble litt svett i panna. Jeg forklarte at han måtte vente i 10 sekunder til turtallet går ned og spjellene lukker seg. Vi ventet, lyden dempet seg, kontrolløren fikk tørket bort svetten og fikk tilbake gliset, og jeg kunne kjøre av gårde med alle papirene i orden, ler Krogstad fornøyd.
Les også: Topp 5 vakreste BMW